תהליך תכנון מטבחים מוסדיים

במהלך שנות פעילותנו תכננו מטבחים מוסדיים רבים ומגוונים, סיפקנו מענה כולל לכל פרויקט והתאמנו את הפתרונות למאפיינים של העסק ולצרכים והעדפות של הלקוח.

ניסיוננו רב השנים, חתירתנו המתמדת לשיפור וייעול העבודה, המקצועיות של צוות העובדים, בסיס הנתונים הענק שנבנה בחברה והליך התכנון המפורט והקפדני שלנו מבטיחים לנו וללקוחותינו את התוצאות המבוקשות.

להלן שלבי תהליך תכנון וביצוע המטבח:

1

סיכום והתאמת פרוגרמה – לאחר קיום פגישת אפיון צרכים עם הלקוח אנו מסכמים את הנושאים הרלוונטיים, מתאימים את הפרוגרמה לצרכיו, מכינים תרשים זרימה לפרויקט וכותבים מסמך הנחיות ברור ומדויק לאדריכל וליועצים

2

הכנת תכניות חלוקת השטחים – תכנית חלוקת השטחים היא ה"שלד" של המטבח; אנו מציגים תכנית המראה כיצד כל הפונקציות הנדרשות לפי הפרוגרמה ימוקמו בשטח הנתון, ושכל דרישות משרד הבריאות – מבחינת גודל האזורים ומבחינת זרימת המזון – מתקיימות

3

הכנת תכניות למערך הציוד – "הבשר והשרירים" של הפרויקט. מיקום כל הציוד הנדרש לפי הפרוגרמה, על בסיס חלוקת השטחים, עם רשימת ציוד מפורטת הכוללת דרישות אנרגיה ואינסטלציה

4

הכנת אומדנים – הלקוח מקבל אומדן כללי, הנותן לו תמונה לגבי עלות משוערת של רכישת ציוד המטבח

5

השגת אישור מקדמי ממשרד הבריאות – אנו משיגים אישור מקדים להמשך הפעילות, המבטיח את אישור המשרד בשלב הוצאת אישורים ורישיונות ההפעלה לפרויקט

6

הכנת תכניות חיבורים – אנו מנחים את היועצים הטכניים בנוגע לנושאים הבאים: חיבורים נדרשים לציוד (נקודות קצה של: מים, חשמל, הנדפה, גז וניקוז) ומידע בנוגע למיקומם

אישור הציוד המוצע ופיקוח על הרכבתו תהליך רכישת הציוד והרכבתו נמצא תחת פיקוח של מומחה

העבודה במשרד מתבצעת בעיקר עם תוכנת AutoCAD. השרטוט באוטוקד נתמך ע"י יישום ייעודי ובסיס נתונים ענק, שנבנו במשרד נחשון ויחודיים לו, ומותאמים במיוחד לשוק הישראלי ולצרכיו היחודיים. בסיס הנתונים שלנו, אשר נבנה לאורך שנים רבות ומעודכן כל העת, הוא הגדול והמקיף מסוגו בארץ, והמכרזים מצטיינים ברמת פירוט ודיוק הגבוהה בהרבה מהמקובל בשוק.

בפרויקטים בהם נדרשת עבודה עם תוכנת Revit, אנו נעזרים בתוכנה לתכנון מטבחים של חברת Specify.

עיצוב ובניית אתרים webthenet