תכנון מערך מזון בבית חולים אינו דומה לתכנון של מערך מזון אחר. בית חולים מגודל בינוני ומעלה מייצר כמויות אדירות של מזון לאוכלוסיות שונות בעלות צרכים מיוחדים ומגוונים. את המזון הזה צריך לשנע אל הסועד, לעיתים על פני מרחקים בתוך קמפוס רב מבנים ולרוב עד מיטת החולה. פועל יוצא של כל זה הוא מערך הדחה אדיר, הנדרש לטפל בכלי ייצור המזון, בכלי האוכל ובמכלים המשמשים לשינועו. סדרי הגודל הגדולים של ייצור המזון, מחייבים שימוש בכלים לייצור מאסיבי ומעבר לשיטות עבודה מתקדמות, כמו למשל שיטת "בשל קרר" – ההופכת למעשה את המטבח למפעל ייצור ומקלה גם את ההתמודדות עם הדרישות הדיאטטיות המיוחדות של ציבור הסועדים. גם נושא השינוע נפתר באמצעות שימוש בעגלות מיוחדות, ייעודיות לבתי חולים.

בתחום ההדחה אנחנו מקדמים בשנים האחרונות מעבר למערכי הדחה המתבססים על מדיחי אצבעות (Flight Type). המדיחים משולבים עם מערך מסועי פינוי, אשר לעתים קרובות יהיו רבי מפלסים ומורכבים לביצוע, אך נותנים תוצאות טובות תוך חסכון בשטח.

בתחום פינוי האשפה, ישנם היום פתרונות חדשים וידידותיים יותר לסביבה, לעתים עם פתרונות שינוע, כמו שינוע בצנרות ואקום, שהם פתרונות חסכוניים יותר מהפתרונות שהיו מקובלים עד כה בשוק.

תפקידנו להכיר את כל החידושים האלו, ולהציע ללקוחותינו את הפתרון המתאים ביותר עבורו.

עיצוב ובניית אתרים webthenet